Basiscursus Amerikaans patchwork.

Dit voorjaar zal ik geen nieuwe cursussen geven, heeft u wel interesse, stuur dan gerust een berichtje voor het najaar seizoen.


maandag 31 december 2012

Mijn goede voornemens!


Zoals je waarschijnlijk wel weet wonen wij vlak bij de zee. Zo'n 20 minuutjes fietsen, zonder wind misschien nog wel minder en dan ben je er. Maar ik kom er bijna nooit, en dat is nou zo'n zonde.
Vandaar dat mijn goede voornemen was om nog dit jaar een kijkje op het strand te gaan nemen. En dat is dus gelukt, op het randje want morgen is het zomaar alweer 2013!


Nou stond er gistermiddag ook al een flinke wind dus de heenweg was topsport, vooral de kluft op. Maar ik heb het gered en het was zeker de moeite waard. Er was bijna geen strand wel veel onstuimige zee. Het werd al flink schemerig  vandaar dat ik er maar voor een korte tijd geweest ben want in het donker door het bos vind ik simpelweg niet zo veilig.


Ik kijk terug op een zeer druk jaar, 2012 stond voor ons in het teken van terug verhuizen naar ons verbouwde huis en verdere inpandige verbouwingen waar we nog met onze neus midden in zitten. Elk weekend wordt het weer een stukje mooier en meer 'af'. Manlief werkt zich een slag in de rondte.

Verder was 2012 een druk quiltjaar, er kwamen nieuwe cursisten, hun hebben een hoop geleerd van mij (hoop ik althans) maar ik zeker ook van hen. De quiltbee op de woensdag is van start gegaan wat ook zeer gezellig is met oude én nieuwe cursisten.
Marina, een lieve quiltvriendin heeft mij leren bloggen, waar ik haar zeer dankbaar voor ben.

Een jaar waarin ik veel hartjes en huisjes heb genaaid, waarvan vooral veel weggegeven aan lieve mensen om mij heen.







Een jaar waarin ik zomaar een paar quiltjes heb af gekregen.




Een jaar waar ik veel leuke en gezellige momenten heb beleefd met al mijn quiltvriendinnen, zoals de
wekelijkse en maandelijkse bee's en we hebben samen mooie tentoonstellingen bezocht.



2013 zal wederom in het teken staan van onze verbouwing.
En weer 2 keer een seizoen van nieuwe cursisten en quiltbee's waar ik veel zin in heb.
Mijn goede voornemen is om het komend jaar quilt Celine af te krijgen en ook de quilt  van mijn lieve zus moet af. Ook hoop ik een start met de Dancing Dollies van de Tilda stofjes te kunnen gaan maken.



Verder de quilts voor de nieuwe cursussen zoals de log cabin en de vervolgcursus in September afmaken.
In april en mei naar Rijswijk en Veldhoven voor de quiltbeurzen en in september naar Alkmaar voor de quiltersgilde tentoonstelling, eindelijk weer eens wat dichtbij voor ons. In september is er ook de kunstroute waar mijn quiltvriendinnen en ik in het bos van Heemskerk bij gasterij de Kruisberg weer onze nieuwe quilts tentoonstellen. Dit doen we sinds een aantal jaar en we krijgen daar veel leuke reacties op, mijn cursisten mogen ook hun werk daar laten zien.
En ach, die kilo's die er aan zijn gegeten tijdens alle feestdagen moeten er ook er maar weer af.






Voor ieder een mooi 2013 gewenst met heel veel mooie dingen op je pad!

Groetjes Tamara







Geen opmerkingen:

Een reactie posten