Basiscursus Amerikaans patchwork.

Dit voorjaar zal ik geen nieuwe cursussen geven, heeft u wel interesse, stuur dan gerust een berichtje voor het najaar seizoen.


woensdag 9 januari 2013

Celine

 

Gisteravond zijn we weer begonnen met de Needles and Pins club. Na 3 weken vakantie is dat toch weer erg gezellig.

Lida heeft haar 'Celine' bijna af. Jammer genoeg zie je de mooie borduurtjes niet zo goed op de foto, die maken het juist zo mooi en speciaal. Volgende keer maak ik een close-up foto Lida.





Verder hebben we weer een nieuwe aanwinst is onze keuken, 2 lampjes voor boven de spoelbak.
Ik had ouderwetse porseleine witte kapjes gezien in Alkmaar maar €100,00 per stuk werd mij toch iets te veel, en toen liep ik hier tegen aan, gewoon bij de Xenos voor het geweldige bedrag van €12,50 per stuk.



Samen met de kroonluchters boven de tafel vormen ze een mooi geheel, vind je ook niet?
Zoals je kunt zien, het plafond is nog niet af, maar dat komt nog. Dit weekend hebben we behoorlijk stof gehapt. Manlief en schoonvaderlief waren nieuwe stopcontacten in de woonkamer aan het plaatsen maar dat gaat niet zo maar, dan moet je eerst sleuven boren en zo. En dat geeft me een troep! Een grote witte stofwolk, door het hele huis.Gelukkig waren de kinderen uit logeren.
Maar goed, de stopcontacten zitten nu op de juiste plek, nu nog het elektriciteit doortrekken en we kunnen het laten stuken. En dan, lekker verven. De kleur is al uitgezocht: Light Blue van Farrow and Ball. Een mengeling van blauw, grijs en groen. Prachtig. Al het houtwerk wordt wit. 


Inspiratie had ik gevonden op de volgende website: www.innonthelake.nl


Een mooie Bed and Breakfast in Broek in Waterland. Kijk even onder 'Rooms' en dan bij de Blue room...
Ik was op slag verliefd.


Vanavond weer de eerste quiltbee, ik heb er weer zin in.

Groetjes Tamara




Geen opmerkingen:

Een reactie posten