Basiscursus Amerikaans patchwork.

Dit voorjaar zal ik geen nieuwe cursussen geven, heeft u wel interesse, stuur dan gerust een berichtje voor het najaar seizoen.


woensdag 23 januari 2013

Log cabin



Zo rond de kerst ben ik met deze log cabin begonnen. Ik heb erg hard gewerkt en hij is nu bijna af (de losse blokken in ieder geval).Mijn moeder heeft mij ook heel goed geholpen, 8 blokken heeft ze genaaid en een maandag bij mij thuis geholpen. Super bedankt mams! Waarom ik zo hard aan het werk ben? Deze quilt is als voorbeeld voor de nieuwe cursus Log cabin. Er komt nog een rand van Court house steps omheen en dan vind ik het genoeg.

Ik ga nog wel de blokken een aantal keren husselen, om te zien wat je allemaal kan doen met dezelfde blokken. Er zijn zoveel mogelijkheden voor de log cabin....

Wordt vervolgd...

Groetjes Tamara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten