Basiscursus Amerikaans patchwork.

Dit voorjaar zal ik geen nieuwe cursussen geven, heeft u wel interesse, stuur dan gerust een berichtje voor het najaar seizoen.


vrijdag 7 december 2012

Dank u wel Sinterklaasje....


Van onze lieve goede Sint een prachtig boek van Tilda gekregen waar ik natuurlijk als groot Tilda-fan erg blij mee ben.
Er staan weer veel leuke maak-dingetjes in, blader je even mee?

mooie roosjes


Zo'n Tilda sfeer proberen wij ook te evenaren, op veel plaatsten zitten de planken al op de muur en het plafond. Nu nog allleeeeees wit verven. Het is maar goed dat man-lief zo enorm handig is klussen. 
Ik maak wel de quiltjes om het gezellig en knus te maken. Daar ben ik wel aardig goed in.


Is dit geen schatje?
Verder had ik voor mijn verjaardag een boekenbon gekregen waar ik wel raad mee weet:
Dit boek is vrij resent, uit 2011.





Onder het genot van een kop heerlijke herfstthee (waar ik weer een hele stapel doosjes van heb in de kelder) en nog een overgebleven stuk banketstaaf ga ik weer lekker aan mijn hartjes freubelen.
Aan de lijn wil ik nog niet denken, zo voor de feestdagen. Volgend jaar maar weer. Klinkt nog lekker ver weg, vind je ook niet?



Tot slot nog even onze eigen rock- a-billy. Normaal zet ik geen foto's van onze kinderen op mijn blog maar deze is zo leuk. Tristan is helemaal blij met zijn gitaar. Een echte Elvis in de dop.



Groetjes Tamara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten