Basiscursus Amerikaans patchwork.

Dit voorjaar zal ik geen nieuwe cursussen geven, heeft u wel interesse, stuur dan gerust een berichtje voor het najaar seizoen.


zondag 17 maart 2013

Your Zoap

Gisteren hebben mijn moeder en ik een workshop gedaan bij Your Zoap in Almere
We hebben een slaappop van Tilda gemaakt.
We moesten erg hard werken om haar af te krijgen en omdat lily (degene die ons les gaf) al de patroontjes had getekend en geknipt voor ons is dat ook gelukt.
Zie onder de resultaten.

deze is van Ilse

En deze is van mij


En ik heb nog een huisje geappliceerd met Tilda stofjes, ik heb dit nog niet zo vaak gedaan, maar oefening baart kunst zeggen ze....



Er zijn nog plekjes vrij voor de nieuwe Log Cabin cursus, start 08 april (3 lessen).
En op de maandagavonden (om de drie weken) wil ik een nieuwe quiltbee groep starten.
Heb je interesse  voor de cursus of de quiltbee geef je dan snel op, voor meer informatie kijk even onder de kopjes bovenaan de blog.

Groetjes Tamara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten