Basiscursus Amerikaans patchwork.

Dit voorjaar zal ik geen nieuwe cursussen geven, heeft u wel interesse, stuur dan gerust een berichtje voor het najaar seizoen.


zondag 31 maart 2013

Ho, Ho,Ho merry Easter! en Flying Geese in een cirkel

Dit patroon is met de paper piecing-methode gemaakt. En ontzettend leuk om te maken.
Ik zit er aan te denken om 4 blokken voor de hoeken te maken, mijn geappliceerd huisje in het midden met nog een rand eromheen om op de maat te komen en dan andere blokken ertussen te verwerken. In totaal zo'n 100 cm in het vierkant dus een leuk leuk wandquiltje. Alle gekleurde stofjes zijn van Tilda. 




Ik hoop op de beurs nog meer Tilda-stofjes te kunnen vinden, ik verwacht van wel aangezien je het op internet zoveel kan vinden. Ik heb ze nodig voor de vervolg-cursus. Allemaal traditionele blokken maar met eigentijdse stoffen. Zo krijg je een hele andere look.

Nog een fijne 2e Paasdag met hopelijk wat minder sneeuw.

Groetjes Tamara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten