Basiscursus Amerikaans patchwork.

Dit voorjaar zal ik geen nieuwe cursussen geven, heeft u wel interesse, stuur dan gerust een berichtje voor het najaar seizoen.


donderdag 4 april 2013

Show and Tell

Afgelopen dinsdag was er weer een bee bij Yvonne. Lida had haar mandjesquilt mee. Het grote blok in het midden heeft ze zelf ontworpen, de rest komt uit het boek The cold wind blows van Barb Adams.
Ze gaat al de goede kant op.



Deze is van Yvonne zelf. Het middenblok komt bij Den Haan en Wagenmakers vandaan net als de sitsen.
Verder heeft ze nog wat andere stoffen eraan toegevoegd. Het wordt een randenquilt. 


Gisteravond was er een bee bij mij thuis en Verity had haar top af, ze heeft de basiscursus bij Den Haan en Wagenmakers gedaan en zie hier het resultaat. De kleuren zijn heel sprekend en door het rose-rood eraan toe te voegen wordt het geheel wat spannender (vind ikzelf). Ze heeft gisteravond voor het eerst achter de naaimachine gezeten, dat was wel spannend vond Verity. Ik vond het ook best eng de eerste keer, vooral recht blijven naaien vond ik lastig, maar na zoveel jaar weet ik niet beter.


Groetjes Tamara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten